Logo, ulotki, papier firmowy

Logo, ulotki, papier firmowy

Wsp├│┼éczesne firmy staraj─ů si─Ö nawi─ůza─ç efektywn─ů komunikacj─Ö z potencjalnymi klientami. Marketingowcy opracowuj─ů r├│┼╝ne strategie, by dotrze─ç do grupy docelowej. Dzi┼Ť logo firmowe nale┼╝y traktowa─ç nie tylko jako symbol identyfikuj─ůcy mark─Ö i jej produkty lub us┼éugi, ale pomaga raczej w budowaniu silnej to┼╝samo┼Ťci marki. Profesjonalne logo pozwala przekszta┼éci─ç potencjalnych klient├│w w sta┼éych odbiorc├│w. Sprawd┼║, jak go zaprojektowa─ç.

Jak zrobi─ç dobre logo firmy?

Wa┼╝n─ů rol─Ö odgrywa czcionka. Dlatego nie wybieraj jej na chybi┼é trafi┼é. Upewnij si─Ö, ┼╝e pasuje do Twojej marki. Je┼Ťli nie, wy┼Ťlesz sprzeczne sygna┼éy do klient├│w. Zrezygnuj te┼╝ z typowych czcionek, poszukaj takich, kt├│re pozwol─ů Ci si─Ö wyr├│┼╝ni─ç na tle konkurencji.

Przygotowuj─ůc projekt logo ┼ü├│d┼║, kieruj si─Ö prostot─ů. Dlatego wybierz jeden lub dwa kolory. Nie przesadzaj z liczb─ů element├│w. Zastan├│w si─Ö, czy ┼éatwo zapada w pami─Ö─ç.

Pami─Ötaj, ┼╝e┬álogo firmowe powinno by─ç skalowalne, w ko┼äcu b─Ödziesz go umieszcza─ç w r├│┼╝nych miejscach. Zwr├│─ç te┼╝ uwag─Ö na kszta┼ét. Okr─ůg┼ée logo jest delikatniejsze. Cz─Östo kojarzy si─Ö z bezpiecze┼ästwem, ochron─ů, spo┼éeczno┼Ťci─ů, mi┼éo┼Ťci─ů i wsparciem. Mo┼╝e r├│wnie┼╝ symbolizowa─ç niesko┼äczono┼Ť─ç i ci─ůg┼éo┼Ť─ç. Z kolei kwadratowe logo przywo┼éuje na my┼Ťl stabilno┼Ť─ç, r├│wnowag─Ö i niezawodno┼Ť─ç.

Jak przygotowa─ç skuteczne logo?

Przed przyst─ůpieniem do projektu logo, zastan├│w si─Ö nad Twoj─ů mark─ů, jej warto┼Ťciami i grup─ů docelow─ů. Powinno odzwierciedla─ç charakter Twojej firmy. Dopasuj do niej odpowiednie kolory, by wywo┼éa─ç dobre wra┼╝enie na klientach. Je┼Ťli┬á w logo firmowym b─Ödzie dominowa─ç czerwie┼ä, wy┼Ťlesz komunikat o tym, ┼╝e marka jest energiczna, agresywna i nami─Ötna. Dlatego ┼éatwiej dotrzesz do m┼éodych odbiorc├│w. Z kolei niebieski wywo┼éa poczucie wsp├│lnoty.

Je┼╝eli chcesz przyci─ůgn─ů─ç uwag─Ö, w projekcie logo u┼╝ywaj jasnych, odwa┼╝nych kolor├│w. Pami─Ötaj jednak, ┼╝e musz─ů odzwierciedla─ç osobowo┼Ť─ç marki. Nie wybieraj ich tylko dlatego, ┼╝e Ci si─Ö podobaj─ů.

Jak zrobi─ç ulotk─Ö reklamow─ů?

Niekt├│re osoby uwa┼╝aj─ů ulotki za staromodn─ů form─Ö marketingu. Warto jednak pami─Öta─ç, ┼╝e nadal s─ů bardzo skuteczne. Musisz tylko dostosowa─ç je do grupy docelowej. Przygotowuj─ůc projekt ulotki, zastan├│w si─Ö, jaki cel ma spe┼éni─ç i do kogo j─ů kierujesz. Pomy┼Ťl, do czego zamierzasz zach─Öci─ç swoich odbiorc├│w? Chcesz, by kupili produkt lub skorzystali z us┼éugi? A mo┼╝e maj─ů do Ciebie zadzwoni─ç lub zajrze─ç na stron─Ö internetow─ů? Zastan├│w si─Ö nad formatem ulotki. Najwi─Öksz─ů popularno┼Ťci─ů cieszy si─Ö rozmiar A4, A5, B6 i DL.

Pami─Ötaj, ┼╝e jedno zdj─Öcie znaczy wi─Öcej ni┼╝ tysi─ůc s┼é├│w. Dlatego koniecznie uwzgl─Ödnij w projekcie ulotki przynajmniej jedn─ů fotografi─Ö wysokiej jako┼Ťci.

Je┼Ťli chcesz osi─ůgn─ů─ç sukces, stosuj zasad─Ö AIDA, czyli uwaga, zainteresowanie, pragnienie i dzia┼éanie. Zastan├│w si─Ö, jak przyci─ůgn─ů─ç uwag─Ö odbiorc├│w. Co mo┼╝e si─Ö im spodoba─ç? Wzbud┼║ ich zainteresowanie, skupiaj─ůc si─Ö nie tylko na funkcjach, ale te┼╝ na zaletach i korzy┼Ťciach. Przekonaj odbiorc├│w, ┼╝e to, co im oferujesz, jest interesuj─ůce i powinni zachowa─ç ulotk─Ö. Na koniec umie┼Ť─ç w projekcie ulotki CTA, czyli wezwanie do dzia┼éania. Poka┼╝, jak mo┼╝na si─Ö z Tob─ů skontaktowa─ç. Podaj numer telefonu, adres e-maila i strony internetowej.

 

 

Leave a reply

Kontynuuj─ůc przegl─ůdanie strony, wyra┼╝asz zgod─Ö na u┼╝ywanie przez nas plik├│w cookies. wi─Öcej informacji

Aby zapewni─ç Tobie najwy┼╝szy poziom realizacji us┼éugi, opcje ciasteczek na tej stronie s─ů ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuuj─ůc przegl─ůdanie strony bez zmiany ustawie┼ä lub klikaj─ůc przycisk "Akceptuj─Ö" zgadzasz si─Ö na ich wykorzystanie.

Zamknij