Logo, ulotki, papier firmowy

Logo, ulotki, papier firmowy

Współczesne firmy starają się nawiązać efektywną komunikację z potencjalnymi klientami. Marketingowcy opracowują różne strategie, by dotrzeć do grupy docelowej. Dziś logo firmowe należy traktować nie tylko jako symbol identyfikujący markę i jej produkty lub usługi, ale pomaga raczej w budowaniu silnej tożsamości marki. Profesjonalne logo pozwala przekształcić potencjalnych klientów w stałych odbiorców. Sprawdź, jak go zaprojektować.

Jak zrobić dobre logo firmy?

Ważną rolę odgrywa czcionka. Dlatego nie wybieraj jej na chybił trafił. Upewnij się, że pasuje do Twojej marki. Jeśli nie, wyślesz sprzeczne sygnały do klientów. Zrezygnuj też z typowych czcionek, poszukaj takich, które pozwolą Ci się wyróżnić na tle konkurencji.

Przygotowując projekt logo Łódź, kieruj się prostotą. Dlatego wybierz jeden lub dwa kolory. Nie przesadzaj z liczbą elementów. Zastanów się, czy łatwo zapada w pamięć.

Pamiętaj, że logo firmowe powinno być skalowalne, w końcu będziesz go umieszczać w różnych miejscach. Zwróć też uwagę na kształt. Okrągłe logo jest delikatniejsze. Często kojarzy się z bezpieczeństwem, ochroną, społecznością, miłością i wsparciem. Może również symbolizować nieskończoność i ciągłość. Z kolei kwadratowe logo przywołuje na myśl stabilność, równowagę i niezawodność.

Jak przygotować skuteczne logo?

Przed przystąpieniem do projektu logo, zastanów się nad Twoją marką, jej wartościami i grupą docelową. Powinno odzwierciedlać charakter Twojej firmy. Dopasuj do niej odpowiednie kolory, by wywołać dobre wrażenie na klientach. Jeśli  w logo firmowym będzie dominować czerwień, wyślesz komunikat o tym, że marka jest energiczna, agresywna i namiętna. Dlatego łatwiej dotrzesz do młodych odbiorców. Z kolei niebieski wywoła poczucie wspólnoty.

Jeżeli chcesz przyciągnąć uwagę, w projekcie logo używaj jasnych, odważnych kolorów. Pamiętaj jednak, że muszą odzwierciedlać osobowość marki. Nie wybieraj ich tylko dlatego, że Ci się podobają.

Jak zrobić ulotkę reklamową?

Niektóre osoby uważają ulotki za staromodną formę marketingu. Warto jednak pamiętać, że nadal są bardzo skuteczne. Musisz tylko dostosować je do grupy docelowej. Przygotowując projekt ulotki, zastanów się, jaki cel ma spełnić i do kogo ją kierujesz. Pomyśl, do czego zamierzasz zachęcić swoich odbiorców? Chcesz, by kupili produkt lub skorzystali z usługi? A może mają do Ciebie zadzwonić lub zajrzeć na stronę internetową? Zastanów się nad formatem ulotki. Największą popularnością cieszy się rozmiar A4, A5, B6 i DL.

Pamiętaj, że jedno zdjęcie znaczy więcej niż tysiąc słów. Dlatego koniecznie uwzględnij w projekcie ulotki przynajmniej jedną fotografię wysokiej jakości.

Jeśli chcesz osiągnąć sukces, stosuj zasadę AIDA, czyli uwaga, zainteresowanie, pragnienie i działanie. Zastanów się, jak przyciągnąć uwagę odbiorców. Co może się im spodobać? Wzbudź ich zainteresowanie, skupiając się nie tylko na funkcjach, ale też na zaletach i korzyściach. Przekonaj odbiorców, że to, co im oferujesz, jest interesujące i powinni zachować ulotkę. Na koniec umieść w projekcie ulotki CTA, czyli wezwanie do działania. Pokaż, jak można się z Tobą skontaktować. Podaj numer telefonu, adres e-maila i strony internetowej.

 

 

Leave a reply

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij